close
She comments that "When I write, I never re-write a sentence because for me my thought and my writing are one thing. It's like breathing, I don't re-breathe a breath... Everything I have - my intellect, my experience, my feelings have been used. If someone doesn't like it, it is like saying they don't like my gall bladder. I can't do anything about it."
(Arundhati Roy)
如果哪天 我可以不要對任何人的某些
不管是善意還是惡意 或是挖苦 或不同的意見 但我聽起來有點刺耳
諸如此類的言語
都不會有太大的反應的話 那麼我就成功了
畢竟每個人的想法不同 我不可能要求大家都要遵照我的想法
因此我只能做個 忠於自我的人了
打從心底佩服她 阿蘭達蒂 羅伊
arrow
arrow
    全站熱搜

    McCoy Hsieh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()